تو من و دوس داشته باش اونوخ ببین اصلا غم چیکار من میتونه داشته باشه!...
- میتونی؟ دوباره؟؟+ آره- سال دیگه این موقع ازت بپرسم چی قبول شدی چی میگی؟+ همونی که میخواستم- مطمئن؟+ به امید خدا....