کاش میتونستم فارغ از تمام مشکلات و دعواها و بحث ها و قهرهایی که شاید یک صدمش هم بهمون مربوط نیست بهش زنگ بزنم و این بغض لعنتی بترکه و بگم انقد دلم تنگته رفیق که شبا خوابتو میبینم.
+به درک که بقیه دوس ندارن
جرئت داشته باش و
کاریُ بکن که دوس داری.
اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟...
ما را در سایت اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: سه شنبه 27 تير 1396 ساعت: 12:08