
تو من و دوس داشته باش اونوخ ببین اصلا غم چیکار من میتونه داشته باشه!...
ادامه مطلب
به درجه ای از تن پروری رسیدم که دوشاخه رو از برق نمیکشم فقط سیمش رو از لپتاپ جدا میکنم تا دو ساعت دیگه که شارژش تموم شد فقط سیم رو وصل کنم و دیگه زحمت بلند شدن به خودم ندم!...
ادامه مطلب