فک کنم دیگه باید شروع به مشکی پوشی کنم.+شایدم غم:)...
+ تو برو بذار شب اینجا بمونه - نع صب میاد. بدون فاطمه انگار خونه خالیه. خوابم نمیبره اصلا....