باز اگوشی رو گذاشتم کنار باز شعر نوشته این بار بر خلاف دفعه های پیش وزن دار و ریتمیک حیف که در و همسایه فضول تو اینستا زیاده و گرنه حتما میگفتم پیشرفتشو تبریک میگفتم ...