
چقد دوس داشتم امشب عکس مامان و بابام که پای سفره نشستن رو بذارم اینجا حیف که دوس ندارم هیچ جوره هویت مجازیم -و لو برای یک نفر- لو بره میدونستم همه دردا یه روزی تموم میشه خدایا شکرت که انقد خوشبختیم. یلداتون مبارک...
ادامه مطلب
300 تا پسرفت!!!...
ادامه مطلب
دانشگاها باز شدهمصی دیگه به وب سرنمیزنه نگار مو رنگ میکنه زهرا پا بند میبنده نرگس ابرو میگیره فائزه کپشن عاشقانه طور مینویسه کوثر همچنان همون پشت کنکوریه که روز به روز داره تپل تر میشه!...
ادامه مطلب