دو قدم مانده که پاییز به یغما برود

خرید بک لینک

چقد دوس داشتم امشب عکس مامان و بابام که پای سفره نشستن رو بذارم اینجا

حیف که دوس ندارم هیچ جوره هویت مجازیم -و لو برای یک نفر- لو بره

میدونستم همه دردا یه روزی تموم میشه

خدایا شکرت که انقد خوشبختیم.

یلداتون مبارک

اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟...

ما را در سایت اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟ دنبال می‌کنید

برچسب: دو قدم مانده که پاییز به یغما برود,دو قدم مانده كه پاييز به يغما برود,دو قدم مانده که پاييز به يغما برود, نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: پنجشنبه 9 دی 1395 ساعت: 16:39

صفحه بندی