چقد دوس داشتم امشب عکس مامان و بابام که پای سفره نشستن رو بذارم اینجا
حیف که دوس ندارم هیچ جوره هویت مجازیم -و لو برای یک نفر- لو بره
میدونستم همه دردا یه روزی تموم میشه
خدایا شکرت که انقد خوشبختیم.
یلداتون مبارک
ما را در سایت اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟ دنبال میکنید
برچسب: دو قدم مانده که پاییز به یغما برود,دو قدم مانده كه پاييز به يغما برود,دو قدم مانده که پاييز به يغما برود, نویسنده: بازدید: 28