اگه یه زمانی خدا بهم اجازه میداد جنسیتمو انتخاب کنم
با تمام عشقی که نسبت به لاک و جواهرات و لباسا و کلا وسایل دخترونه دارم،
پسر بودنو انتخاب میکنم.
فقط بخاطر رفاقت عمیقی که بینشون وجود داره.
ما را در سایت اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11