چند باری نوشتم و پاک کردم
اولش خواستم رمان رو نیمچه خلاصه ای بکنم و چند تا بند خوبشو تایپ کنم
اما حیفه به نظرم
من اونقدری ادبیاتم خوب نیست که از این رمان بنویسم
سووشون رو باید خوند.
و دید چقدر سیمین دانشور جلو تر از زمان خودش بوده
و اینکه با توصیف خوبش به زن ها یاد میده ارزششون چقدر زیاده...
خلاصه اینکه بخونیدش
:)
اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟...
ما را در سایت اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:00